Configurari Organigrama

Scop

Aceasta sectiune permite definirea si gestionarea structurii organizatorice a companiei prin intermediul organigramei.

Procedura

Selectati luna salariala activa, din ecranul de selectie principal.

Accesati Human Resources & Payroll -> Administrare Personal -> Setari -> Configurari -> Organigrama.

Adaugare inregistrare

1. Apasati butonul Adauga.

2. Completati campurile Cod si Denumire cu valorile corespunzatoare.

3. Pentru salvare sau renuntare la inregistrare Utilizati butoanele corespunzatoare.

Functionalitati suplimentare

Sunt disponibile, de asemenea, urmatoarele optiuni:

  • Import Export - Incarcarea inregistrarilor din fisier excel.

  • Copiere inregistrare - duplicarea unei inregistrari existente si modificarea campurilor necesare.

  • Modificare si stergere - actualizarea sau eliminarea inregistrarilor (daca acestea nu au fost deja utilizate).

  • Cautare - cautare dupa campurile Cod si Denumire.

  • Filtrare si sortare - aplicarea de filtre multiple sau sortari ascendente/descendente dupa criterii definite.

  • Propuneri adaugare - setarea valorilor implicite la crearea unei noi inregistrari.