Dictionar Atribute Functii

Scop

Aceasta sectiune permite definirea si gestionarea atributelor asociate unui salariat, utilizate in fluxul de salarizare (ex: L153, constructii etc.).

Exemple de atribute includ:

  • Atribute specifice Legii 153

  • Atribute specifice platilor pentru contributii in constructii

(acestea sunt detaliate in documentatiile de versiune).

Procedura

1. Se cauta salariatul dorit utilizand criterii precum: marca, nume, prenume, CNP.

2. Selectati salariatul, apoi se acceseaza: Contracte -> Detalii Contracte -> Alte Informatii -> Atribute

3. Pentru adaugare, modificare, copiere sau stergere Utilizati butoanele dedicate.

Adaugare inregistrare

1. Apasati butonul Adauga 2. Completati urmatoarele campuri:

  • Din data - data de la care atributul devine activ

  • Activ - se bifeaza pentru activare

  • Tip - Selectati din lista (sursa: Setari -> Liste Rezervate -> Coduri Pentru Caracteristici)

  • Tip valoare - Selectati tipul valorii (String, Numeric, Data, Logic)

  • Valoare - se introduce valoarea corespunzatoare

Atenționare

Daca un atribut nu se mai utilizeaza, acesta se blocheaza cu ultima zi din luna in care inceteaza valabilitatea:

  • Apasati butonul Modifica

  • Se seteaza data de final

  • Se debifeaza Activ

In cazul in care un atribut are valori diferite pentru perioade diferite, se inregistreaza noua valoare cu data corespunzatoare, fara a fi necesara blocarea - pentru pastrarea istoricului.

Sunt disponibile, de asemenea, urmatoarele optiuni:

  • Import Export - Incarcarea inregistrarilor din fisier excel.

  • Copiere inregistrare - duplicarea unei inregistrari existente si modificarea campurilor necesare.

  • Modificare si stergere - actualizarea sau eliminarea inregistrarilor (daca acestea nu au fost deja utilizate).

  • Cautare - cautare dupa campurile Cod si Denumire.

  • Filtrare si sortare - aplicarea de filtre multiple sau sortari ascendente/descendente dupa criterii definite.

  • Propuneri adaugare - setarea valorilor implicite la crearea unei noi inregistrari.