Formatii de Lucru

Scop

Aceasta sectiune permite definirea formatilor de lucru utilizate pentru organizarea personalului in scopul planificarii si urmaririi activitatii.

Procedura

Se acceseaza Human Resources & Payroll -> Administrare Personal -> Setari -> Dictionare -> Formatii de Lucru. Selectati luna salariala activa, din ecranul de selectie principal.

Adaugare inregistrare

1. Apasati butonul Adauga.

2. Completati urmatoarele campuri:

  • Formatie - codul formatiei.

  • Denumire - denumirea formatiei.

  • Tip acord - valoare introdusa manual.

3. Pentru starea inregistrarii Utilizati butonul corespunzator.

4. Pentru campurile de selectie se foloseste butonul specific.

5. Pentru campurile de tip data, Utilizati selectorul sau se introduce manual valoarea.

6. Pentru salvare sau renuntare la inregistrare, se folosesc butoanele corespunzatoare.

Functionalitati suplimentare

Sunt disponibile, de asemenea, urmatoarele optiuni:

  • Import Export - Incarcarea inregistrarilor din fisier excel.

  • Copiere inregistrare - duplicarea unei inregistrari existente si modificarea campurilor necesare.

  • Modificare si stergere - actualizarea sau eliminarea inregistrarilor (daca acestea nu au fost deja utilizate).

  • Cautare - cautare dupa campurile Cod si Denumire.

  • Filtrare si sortare - aplicarea de filtre multiple sau sortari ascendente/descendente dupa criterii definite.

  • Propuneri adaugare - setarea valorilor implicite la crearea unei noi inregistrari.