Configurare Costuri Salarii

Pentru fiecare utilizator se stabilesc drepturile de: vizualizare, adaugare, modificare sau drept total pe tabelele din salarizare.

Procedura

Selectati luna salariala activa, din ecranul de selectie principal.

Accesati Human Resources & Payroll -> Administrare Personal -> Setari -> Configurari -> Confidentialitate Salarii.

Adaugare inregistrare

1. Apasati butonul Adauga.

2. Completati campurile Utilizator , Tabela, Tip Drept cu valorile corespunzatoare, daca este este cazul la nivel de: Sectie, Atelier, Formatie.

3. Pentru salvare sau renuntare la inregistrare Utilizati butoanele corespunzatoare.

Functionalitati suplimentare

Sunt disponibile, de asemenea, urmatoarele optiuni:

  • Import Export - Incarcarea inregistrarilor din fisier excel.

  • Copiere inregistrare - duplicarea unei inregistrari existente si modificarea campurilor necesare.

  • Modificare si stergere - actualizarea sau eliminarea inregistrarilor (daca acestea nu au fost deja utilizate).

  • Cautare - cautare dupa campurile Cod si Denumire.

  • Filtrare si sortare - aplicarea de filtre multiple sau sortari ascendente/descendente dupa criterii definite.

  • Propuneri adaugare - setarea valorilor implicite la crearea unei noi inregistrari.