Corespondenta conturi COR
Scop
Aceasta sectiune descrie modul de completare si gestionare a corespondentei codurilor COR (Codul de Clasificare a Ocupatiilor din Romania), utilizata pentru actualizarea si mentinerea corecta a informatiilor privind ocupatiile salariatilor.
Codul COR este un sistem de clasificare a ocupatiilor, compus din 6 cifre, care trebuie atribuit fiecarui salariat la momentul angajarii.
Procedura
Selectati luna salariala dorita.
Accesati Human Resources & Payroll -> Administrare Personal -> Setari -> Dictionare -> Corespondenta conturi COR
Adaugare inregistrare
1. Apasati butonul Adauga.
2. Completati urmatoarele campuri:
Versiunea noua - versiunea actuala a codului COR
Versiunea veche - versiunea anterioara a codului COR
Cod nou - codul COR conform versiunii noi
Cod vechi - codul COR conform versiunii vechi
Descriere cod nou - denumirea asociata codului nou
Descriere cod vechi - denumirea asociata codului vechi
3. Pentru salvare sau renuntare la inregistrare, utilizati butoanele corespunzatoare.
Sunt disponibile, de asemenea, urmatoarele optiuni:
Import Export - Incarcarea inregistrarilor din fisier excel.
Copiere inregistrare - duplicarea unei inregistrari existente si modificarea campurilor necesare.
Modificare si stergere - actualizarea sau eliminarea inregistrarilor (daca acestea nu au fost deja utilizate).
Cautare - cautare dupa campurile Cod si Denumire.
Filtrare si sortare - aplicarea de filtre multiple sau sortari ascendente/descendente dupa criterii definite.
Propuneri adaugare - setarea valorilor implicite la crearea unei noi inregistrari.