Corespondenta conturi COR

Scop

Aceasta sectiune descrie modul de completare si gestionare a corespondentei codurilor COR (Codul de Clasificare a Ocupatiilor din Romania), utilizata pentru actualizarea si mentinerea corecta a informatiilor privind ocupatiile salariatilor.

Codul COR este un sistem de clasificare a ocupatiilor, compus din 6 cifre, care trebuie atribuit fiecarui salariat la momentul angajarii.

Procedura

Selectati luna salariala dorita.

Accesati Human Resources & Payroll -> Administrare Personal -> Setari -> Dictionare -> Corespondenta conturi COR

Adaugare inregistrare

1. Apasati butonul Adauga.

2. Completati urmatoarele campuri:

  • Versiunea noua - versiunea actuala a codului COR

  • Versiunea veche - versiunea anterioara a codului COR

  • Cod nou - codul COR conform versiunii noi

  • Cod vechi - codul COR conform versiunii vechi

  • Descriere cod nou - denumirea asociata codului nou

  • Descriere cod vechi - denumirea asociata codului vechi

3. Pentru salvare sau renuntare la inregistrare, utilizati butoanele corespunzatoare.

Sunt disponibile, de asemenea, urmatoarele optiuni:

  • Import Export - Incarcarea inregistrarilor din fisier excel.

  • Copiere inregistrare - duplicarea unei inregistrari existente si modificarea campurilor necesare.

  • Modificare si stergere - actualizarea sau eliminarea inregistrarilor (daca acestea nu au fost deja utilizate).

  • Cautare - cautare dupa campurile Cod si Denumire.

  • Filtrare si sortare - aplicarea de filtre multiple sau sortari ascendente/descendente dupa criterii definite.

  • Propuneri adaugare - setarea valorilor implicite la crearea unei noi inregistrari.