Taxe si Comisioane

Scop

Aceasta sectiune permite configurarea taxelor si comisioanelor asociate datoriilor salariale, aplicabile in procesul de calcul al retinerilor.

Procedura

Accesati Human Resources & Payroll -> Administrare Personal -> Setari -> Dictionare -> Taxe si Comisioane

Adaugare inregistrare

1. Apasati butonul Adauga

2. Completati urmatoarele campuri:

  • Datorie - Selectati codul de retinere dorit

  • Taxa/Comision - Selectati valoarea procentuala (în %) corespunzatoare

  • Taxa fixa - se poate introduce o valoare fixa, daca este cazul

  • Mandat postal - se poate introduce suma aferenta mandatului postal

  • Limita de la - se stabileste valoarea minima pentru aplicarea taxei/comisionului

  • Limita (la) - se stabileste valoarea maxima pentru aplicarea taxei/comisionului

  • Suma - suma aferenta comisionului, daca este fixa

  • Procent - procentul aplicabil, daca se aplica procentual

  • Tip rotunjire baza calcul - Selectati metoda de rotunjire

  • Din data - se introduce data de la care intra in vigoare comisionul/taxa

3. Apasati butonul Salveaza pentru a confirma inregistrarea.

Functionalitati suplimentare

Sunt disponibile, de asemenea, urmatoarele optiuni:

  • Import Export - Incarcarea inregistrarilor din fisier excel.

  • Copiere inregistrare - duplicarea unei inregistrari existente si modificarea campurilor necesare.

  • Modificare si stergere - actualizarea sau eliminarea inregistrarilor (daca acestea nu au fost deja utilizate).

  • Cautare - cautare dupa campurile Cod si Denumire.

  • Filtrare si sortare - aplicarea de filtre multiple sau sortari ascendente/descendente dupa criterii definite.

  • Propuneri adaugare - setarea valorilor implicite la crearea unei noi inregistrari.